Åhhh...jag är kär...

haha...ja verkligen.. Men tillsaken nu..

Idag är det en stor..nä föresten en STOR dag. Charlie satt och lekte på golvet med alla sina leksaker och jag satt vid datan och drack mitt kaffe. Helt plötsligt när jag tittar tillbaka på honom efter nån sekund är han borta ur mitt syn fält.. Så jag reser mig upp och går bort lite halv smygandes för att kolla vad han gör..jo då..där STOD han och pillade med saker på tv bänken...WOW gissa om den här mamman är stolt...Min lilla kille reste sig själv för första gången.. Lika snabbt så hann jag rädda honom från ett fall rakt ner i golvet.. Nu kan man inte lämna honom ur siktet längre.
Självklart han jag ju inte fota..

Eftersom denna dagen har varit extremt långtråkig har jag hunnit med 2 långpromenader, tvättat och lagat mat till Christian och Charlie.. Charlie är alltid lite försiktig med de maten jag lagar. Han har aldrig direkt älskat den.. Men idag gapade han stort redan efter första skeden..så satt han och gapade som en fågelunge hela tiden tills maten var slut..och även då fortsatte han att gapa..Ja man känner sig lite extra stolt idag..allt har gått såååå bra =) En väldigt trevlig dag fastän vi har varit hemma bara och haft ganska tråkigt...haha..

Ikväll åker vi till min mamma för att hämta hem gå-vagnen..så Charlie kan börja promenera här hemma..=)
I morgon blir det Ikea med Malin & Tuva ska bli riktigt riktigt roligt =) Länge sen man gjorde nått roligt utöver det vanliga att snacka och dricka kaffe...

Uppdaterar med bilder ikväll..hinner inte just nu...
Kram



Kommentarer
Postat av: Mormor Nettan

Oh vad roligt när det händer sånt helt plötsligt, ja nu får du ha koll hela tiden....nu börjar han att rasta mamm lite mer ska du veta...fast det gör kanske inget...för jag vet ju vad du och Malin håller på med...ha en mysig dag på Ikea...hälsar mormor Nettan

2010-01-19 @ 16:34:14
URL: http://mormornettan.blogg.se/
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

han är duktig charlie! Ariella är fortfarande fast på sina 3 steg sen blir hon rädd :(



ah.. vill också till ikea.. behöver massa nytt till lägenheten och vad är bättre än ikea då?



ska försöka blogga ikväll. :P



kram

2010-01-19 @ 16:53:47
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Malin och Tuva♥

hejhej. Ringde dig precis, chrille svarade och sa: -hej det är Martina.

jag sa då: -JA VISSSSSSST.. och fnissade.. Muhahaha kul historia va?!.

Jag skulle bara höra tid och så imorgon.. Fan va charlie är duktig. min lilla fis visar inga tecken till nått.. haha.. bara sitter och leker konstant..

ses imorgon o hörs ikväll.. =) Kramis

2010-01-19 @ 17:01:15
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Charliesfarmor o farfar

Vad kul att han börjar resa sig. Gratis motion framöver till Er.

KRAMAR!

2010-01-19 @ 19:25:10
Postat av: Kristina

Vad roligt Martina! :)

2010-01-19 @ 20:13:55
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Postat av: Jessica♥Mamma till Leia

Va gulligt att han stod.. nä, nu får du hålla koll för dem är överallt när dem kan gå..



ses på fredag, ska bli jätte kul!!



KRAM

2010-01-20 @ 17:43:57
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0