Torsdag morgon!

Usch idag fick vi stiga upp tidigt redan 06:30 ville charlie stiga upp.
Natten har inte varit så rolig iheller då vi vaknade till vid 23 tiden av en jätteledsen Charlie. Så det hela slutade med att vi somnade om efter en stund alla 3 i vår säng. Sen har han vaknat till och från hela natten. Sovit oroligt och jag har inte kunnat sova ordentligt iheller. Så nu bär det snart av till sängen igen med en förhoppning av några timmars sömn till.


Unga mammor blir inställt idag för våran del. Jag orkar inte köra till Ystad nu på morgonen. Det får bli vila & Mys nu hela dagen för ikväll ska vi till Charlies Farmor & Farfar. Ska bli jättetrevligt. Även om det inte var jättelänge sen dom såg Charlie så har dom faktiskt inte sett hur stor & Duktig Charlie är på att resa sig, traska några steg oh krypa.. Lillen börjar bli stor nu....

I Tisdags så var ju Nathalie & Ariella här. Så söt denna lilla tjejen är asså. Hon hade med sig en liten docka som tydligen var en riktig favorit. Tänk när barn börjar hitta sina favorit leksaker och annat...

Bara se så söt hon är med sin lilla docka..=)

Undrar vad Charlie kommer att ha som favorit leksak sen...?...

Nä nu ska jag faktiskt försöka natta Charlie så jag också kan få sova lite till..


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva ♥

Sån docka har tuva med =) hihi... den fick hon av sin mormor i julklapp..



Jaså de blir ingen um. hihi,, de e bara för inte jag kommer ?! HAHA,

ses imorgon.. kramis

2010-02-25 @ 08:11:44
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Charliesfarmor

Vilka gullungar!

VÄLKOMNA ikväll!

KRAM

2010-02-25 @ 08:48:44
Postat av: Malin & Tuva ♥

Nu har jag uppdaterat. =)

2010-02-26 @ 21:29:07
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

skicka om du vill ut o gå.. =) vilar på soffan en stund nu. =)

2010-02-27 @ 08:36:21
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor o gammelfarfar

Vilka gulliga barnbarnsbarn vi har!

Roligt att sessan tycker om dockan!

Prinsen hittar nog också sin favoritleksak.

Älskar Er!

2010-02-28 @ 12:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0