Rubrik???

Vet inte vad jag ska skriva som rubrik....

Och som den sista tiden så orkar jag inte göra en lång uppdatering idag i heller.. Ni får nöja er med bilder från dagen..men det är väl inte så många som är intresserade av att sitta och läsa låååånga inlägg..

3½ timmes promenad har jag iaf klarat av idag..så mina ben värker och jag känner mig allmänt frusen och trött..Så går det när man ska vara flitig..hahah
Barnmat har även blivit gjord idag. 2 olika köttgrytor som fick högt betyg av lillgrabben!


Stackars Bruno får aldrig en lugn stund längre..


Bästisar!!!


Hjälper mamma att laga min mat..


Och städar åt mamma under tiden hon roar sig i köket...haha det ska börjas i tid!


Busar man runt för mycket så får man sitta i matstolen och varva ner..


Lite lek innan läggdax..


Så här ledsen blev lillen när jag ville att han skulle vända på huvudet så jag kunde få ett bra foto...Tråkfis!

Chrille jobbar natt så för min del blir det sängen tidigt!
God kväll kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Kristina & Milton!

Ahh, vilken söt Charlie!

2010-02-15 @ 19:55:45
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva ♥

tack för en trevligt dag idag.. på onsdag tänkte jag fika med min syster också men jag tar de antingen på fm el på em så vi kan träffa er med ... hoppas de e okej.. nu har jag uppdaterat och lagt upp bilder på skötbordet.. kramis

2010-02-15 @ 21:36:53
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Emma (mamma till Viggo)

Vilken sötunge! :) Superfina kort. Snygga jeans har han dessuomt! :) Älskar muddjeans!

2010-02-15 @ 22:07:16
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Mormor Nettan

Hej Martina, kul att snacka med dig igår, ni är så flitiga på era promenader. Vi kan väl ta en fika en dag så jag får träffa lille "svärsonen"...häsln mormor Nettan

2010-02-16 @ 04:26:20
URL: http://mormornettan.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

Hejhej.. jag blir snart tokig på tuva. ska vi bya unge ett tag. jag fick gå upp vid 5 idag.. lagom kul... GAhhhh.. Nu vill jag ha en unge som sover hela nätter. 4 natten i rad nu som e hemsk och det märks.. ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Jag e en levande Zoombie som bara vandrar.............................

2010-02-16 @ 05:20:23
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Härliga bilder.Prinsen --- mamma o pappa ser nog framåt att få slippa "städa" och kanske till och med "slippa" laga mat."Träningen" har ju redan börjat.



Kramar till hela familjen

2010-02-16 @ 13:53:05
Postat av: Faster

Faster och "farbror" (låter som två gamlingar) saknar lillskrutten! Puss o mys från oss!

2010-02-23 @ 15:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0