Mys måndag..

Fast natten var mindre mysig. Vet inte vad som hänt med min lilla gubbe..Han har vaknat x-antal gånger i natt och varit helt förtvivlad..ledsen o ja allt som hör till..men i morse vaknade han upp och sken som solen själv. Skönt!

Så idag går man lite som en zombie igen..dessa nätter har verkligen tagit på krafterna. Man orkar inte så mycket på dagarna längre..
Men vi har iaf hunnit med unga mammor och städat och fixat lite här hemma.
Sen ikväll ska vi åka hem till min mamma och fixa lite med maten tills i morgon. Christian fyller ju 26 år på söndag och i morgon blir det lite kals för familjen här hemma hos oss. Christian fyller gubbe nu!!!
Så maten ska lagas ikväll så vi slipper göra allt i morgon. Känns extra skönt med lite hjälp oxå nu när Charlie varit lite gnällig...

Sen vet jag inte vad som händer...antagligen blir det sängen direkt när jag kommer hem ikväll..ska försöka få några extra timmars sömn i natt så man är pigg i morgon!


Denna gosiga bilden tog Malin på Charlie går...Så söt!


Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

De e fan TORSDAG idag virrpanna =) HAHAHAHA,, //jessica o Malin

2010-02-04 @ 15:46:46
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Tack för tipset! :) Får ta en tripp till Bo Ohlsson nästa vecka! Kram

2010-02-04 @ 18:28:24
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Naw vad söt han är :) Han verkligen växer i sitt utseende. Hoppas ni har det fint. Kram

2010-02-06 @ 18:15:01
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0