Lördag morgon..

Igår hade vi ett litet kalas för Chrille som fyller 26 år i morgon. Vi bjöd på flygande jacob och kladdkaka. Fick bli något enkelt men gott =)
Charlie var extremt gnällig och slö hela dagen igår... Senare på kvällen bröt förkylningen ut. Det är nog den som stått och "grott" lite de sista dagarna...
Efter att alla våra gäster hade gått hem så bäddade vi ner oss alla 3 i vår säng..och Charlie sov gott där tills lite över 6 i morse då både han och jag var pigga!

Tänkte mest uppdatera med bilder från gårdagen..
Tack alla som kom hit och firade Christian!

Kolla in hur det går när man låter ett barn leka i köket medans jag lagar mat...
Charlie öppnade en låda och städmoppen stod i vägen och råkade välta ner ett paket med gröt rakt över hela charlie och hela golvet...snabb som attan så hämta jag ju kameran..såg rätt kul ut när det var grötpulvet överallt...




Sussar sött i pappas famn!


Min lilla förkylda pojke i morse...

Idag blir det en långrunda ut i blåsten, men det gör bara gott för Charlie att få lite frisk luft..
Sen blir det bara till att sitta hemma och mysa hela dagen...vad gör ni andra en lördag som denna?


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

Vi ska hem till dej =)

2010-02-06 @ 08:23:44
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

hehe, Busunge !!



Vi har varit på Ikea.. :-) Kram

2010-02-06 @ 19:31:37
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0