Gårdagen..

Igår var Malin & Tuva här och fikade kaffe med oss igen =) Länge sen nu i och med att dom varit på semester!
Vi hade fått en fin överraskning..

Reflexer i alla dess former utav Mormor Nettan..Tusen tack för du är så gullig och
tänker på att vi ska gå säkert på våra promenader!


charlie leker med en blinkande reflexlampa


Och äntligen så kom lilla söta Tuva på besök igen..Charlie har saknat henne massor!

I skrivande stund så har jag precis upptäckt Charlies 7:e tand som är på väg ut. Det kanske förklara dom jobbiga nätterna lite bättre.
Förutom att Charlie är Pain in the as på nätterna den senaste veckan så är han jätteförkyld och allmänt gnällig. Ingenting passar eller är roligt.

Idag Lördag har det blivit en promenad med Malin & Tuva nu på morgonen. Och snart beger vi oss in till mina föräldrar. JAg behöver koppla av lite så Charlie får leka med Mormor & Morfar istället..denna mamman behöver lugn och ro. Det är inte bara Charlie som är förkyld utan även jag...

Ha en trevlig lördag kanske jag hinner slänga in ett inlägg till ikväll om inte lillkillen är allt för jobbig!


Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma till Leia

Va gulligt av mormor nettan :-) Söta dom små är.. KRAM

2010-02-27 @ 12:42:28
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

Wow.. du har uppdaterat =) HAHA... tack för igår o imorse.. Tuva hade feber precis. fast bara 38.3 nu när jag tog tempen sist. så nu har hon fått en pilla o ska somna e det tänkt. =P



Kramisar

2010-02-27 @ 18:42:29
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

ja vill med ha hostmedicin till henne... va hette den? kan du kasta hit en klunk till tuva :P

2010-02-27 @ 19:50:18
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0