En sån där vanlig Onsdag

Just precis...det är vad det är idag, och snart är även denna dagen överstökad.

Natten var hemsk om inte hemskare än vad dom andra har varit innan, men jag överlevde med några fjuttiga timmars sömn. Nu hoppas (HOPPAS) jag verkligen att Charlieplutten sover till 6-7 i morgon bitti...Önske tänkande det vet jag...men tänk om lixom!!!!

Jajja ska sluta gnälla om att jag inte får sova. Jag får väl helt enkelt ta mig i kragen och vila en stund på dagen istället..men det blir aldrig så ändå..

Idag har det inte hänt så mycket. Besökt min kära mormor en stund idag sen var det hem och lämna över Charlie till Chrille så jag kunde gå ut på promenix med Malin & Tuva..orkade inte med att släpa med mig barnvagnen idag..En trevlig promenad med mycket prat om gammla minnen då våra små änglar föddes..

I morgon blir det Unga mammor så jag kan dricka kaffe och Charlie leka musten ur sig..det behövs han har såååå mycket energi i kroppen..helt sjukt. Idag har han nog sovit max 1 timme under hela dagen så kl 19:00 ikväll låg han deckad i min famn och jag fick äntligen klippt hans långa naglar!

Idag får pappa Christian äran att vara med på min blogg..hihiii....




Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva ♥

Kl är nu halv 11 och jag har redan varit inne hos tuva 3 gånger sen hon somnade vid 8.. Gahhh.. fick pausa filmen hela tiden.. men men kan ju hoppas att de var dom tre gångerna som skulle varit på natten istället.. Nu ska jag också sova så jag kan vara lite utvilad inför morgonpromenixen imorgon bitti...



ZZZZZzzzz

Gäsp gäsp gäsp....



Kramis

2010-02-17 @ 22:30:48
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0