Bloggtorka...

Har inget vettigt att skriva här..
Men iaf jag har jobbat idag..skönt att komma hemmifrån en stund och bara få vara Martina igen..hihii...
När jag kom hem från jobbet så kom det en superglad lite kille och gav mig världens största puss =) Man blir ju bara sååå glad..En puss bara så där....

Jaja...nu har det fuskats massa denna veckan oxå, så jag är trött på detta livet och det blir MÅSTE bli allvar igen..funkar inte att hålla på så här. Jag mår dessutom inte bra av det..viktnojja!
Så i morgon när prinsen vaknat och vi ätit frukost blir det en lååång promenad genom nybrostrand =) Kanske det finns några kära folk hemma där???

Eller så kanske man kan få med Eve & Nicole ut på promenad oxå...??






Nu kommer snart Christian hem med kvällsmat i form av en pizza...Usch och fy..men vad gör man inte när magen är hungrig och vi inte haft tid att laga mat...
Trevlig kväll Kram!


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor

Kul om ni kunde titta in en stund-----eller hur lillprinsen.ingen" viktnoja" för det blir i såfall

--------------------------till kaffet.



Kramar till er alla

2010-02-19 @ 21:27:23
Postat av: Malin & Tuva♥

Jag undra om du va hemma vid middag? För tänkte kanske titta inom om ni e hemma. Men e ni inte de så får vi hoppa de,.. Kramis

2010-02-19 @ 22:03:27
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Oj, va många tänder han har nu,, söt :-)

2010-02-20 @ 12:06:03
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Rebbe & Erik

Gud va söta bilder :)

2010-02-21 @ 09:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0