Söndags promenad

I morse blev det en härlig promenad in till Ystad. Malin & Tuva mötte oss på halva vägen sen blev det en liten runda ner till havet. Men det var kallt och blåsigt så vi styrde upp mot skogen igen.
Bjuder på lite bilder från promenaden...





Efter promenaden blev det kaffe och kanelbullar hos mina föräldrar. Dom är i Polen denna helgen och jag har ju lovat att hålla ett öga på deras hundar. Så idag fick dom några timmar sällskap mitt på dagen innan vi begav oss hem igen.
Barnen fick leka lite medans vi fikade..



Här nedanför ser ni min arga lilla pojke..mosnster unge är vad han kallas för ibland!
Inte alltid lika glad och rolig.. Defenitivt inte kl 05:30 i morse när han slog upp sina stora blåa ögon och tyckte att vi gott kunde stiga upp..



Detta får bli allt för nu. Charlie nannar ute i vagnen och jag har en massa tvätt att ta hand om!
Hoppas att ni har haft en riktigt bra helg..det har jag haft iaf!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

duktigt av dig att uppdatera =) hihi... tack för idag.. ses imorgon.. Kul bilder =) Kramis

2010-04-18 @ 15:13:36
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

de e strumpbyxor o jo dom har hon haft massa gånger men du har kanske aldrig sett gumpen på henne då =) HAHAHA.. =) Ses imorgon. Kramis

2010-04-18 @ 19:41:51
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

Vilken mysig dag ni haft.. Nä, de är inte kul att ha barn när dom gnäller.. :-) Fint kors.. KRAM

2010-04-18 @ 19:41:52
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0