Söndag Påskdagen!

Morgonen började med en långpromenad in till Ystad för att hämta hem min bil som fick stanna kvar där igår kväll. Promenadens början var helt ok. Fint väder dock blåste det en del men det var ändå lugn och skönt inne i skogen. När vi kommit nästan ända in till Ystad började det att ösregna.
Men det var skönt sen när vi kom hem igen och jag fick av mig mina blöta kläder!

Väl hemma så blev det frukost innan jag och Charlie körde iväg för att kolla på min brors nya hus som han håller på att renovera. En massa jobb att göra men det kommer att bli fint när det är färdigt!

Ikväll är tanken att vi ska äta upp allt godis som vi fått i påskägg så det "slipper" ligga här hemma och skräpa. För i morgon börjar jag på mina "drinkar" igen och då vill jag inte ha något godis liggandes här hemma. Både jag och Chrille är jätte dåliga på att låta sånt bara ligga där i skåpet så det är bättre att det inte finns nått godis hemma!

Lovade ju att lägga in bilder på presenterna...
Jag har fått pengar och presentkort, precis vad jag har önskat mig så att jag kan handla nya kläder. Ska bli väldigt roligt för en gångs skull att åka iväg och shoppa då man förhopningsvis har gått ner nån storlek i klädväg och slipper att känna sig tjock i provrummet.

  
  

En del av det jag fick i present när jag fyllde år. Tack så mycket alla =)

Charlie fick även en massa roligt i påskägg
Leksaker, nallar, godis och ett par jättefina byxor. Tyvärr är dom i tvätten och jag har inte hunnit fota dom. Men dom passar jättebra och är supersnygga. Så bilder när han har dom på sig kommer att komma =)
  
 



Här kommer några bilder på när Charlie skulle hjälpa till att baka rulltårta..eller hjälpa till och hjälpa till...slicka i sig smeten..det var det han ville hjäla till med...
  
 

Ha en toppen kväll alla och hoppas ni har haft en riktigt trevlig påsk!


Kommentarer
Postat av: martina

hihi.. nu såg jag ditt inlägg =) hihi kramis malin

2010-04-05 @ 11:32:40
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

---- din lille slickepott-- hoppas att det blev "lite" smet över till rulltårtan?



Puss o kram

2010-04-09 @ 12:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0