Lördag

är det idag..men vi börjar med fredagen först...

Igår var jag barnledig. Det var fest med jobbet. En riktigt roligt kväll. Så idag mår man som man förtjänar. Trött och sliten...

Idag har det egentligen inte varit någon rolig dag, dels för att jag är trött (bakis) efter gårdagen festande. Men jag har ändå hunnit med en promenad till lekplatsen med Charlie, druckit kaffe med Eve & Nicole, och ikväll kommer mitt kaffe besök nr 2 Malin & Tuva =)
Blir kvällsmys med barnen innan dom somnar så vi kan äta lite gottgott och kolla på tv. Våra killar ska nämligen inte vara hemma ikväll!

Sen är det ju en rolig sak som har hänt idag. Matilda & Robin kommer snart att få träffa sin lilla Elise.. Helt sjukt vad tiden har gått fort från de att man fick reda på att dom ska ha barn tills allt har satt igång..=)
Önskar dom all lycka till och hoppas att hon är ute innan kvällen är över!


Vad roligt att det är så pass många som läser bloggen ändå... Jag kommer att blogga när jag har saker att blogga om som är roliga för er att läsa om...Så någon aktivitet kommer det faktiskt att vara här!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi vi ses snart =) kul du nämt matilda o robin =) hihi Kramis malin o tuva

2010-04-10 @ 16:38:56
Postat av: Mormor Nettan

Jag tycker du ska blogga...jag kollar ofta, men kanske inte alltid så duktig att kommentera...nu väntar vi med spänning, vet ej hur jag ska kunna sova nu..ska ju upp kl 4 i morgon så det är snart natti natti för mormor...kram mormor nettan

2010-04-10 @ 20:33:45
URL: http://mormornettan.blogg.se/
Postat av: Familjen Ekelund

skönt att du kom fram till att fortsätta, jättefint foto på bebisen, vet du vilken fotograf som har tagit bilden?



kram

2010-04-11 @ 14:16:47
URL: http://familjenekelund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0