Jag har hittat....

En förklaring på varför Charlie grät..(och nu menar jag inte gnällde, eller bara var lite ledsen) utan min lilla plutt skrek allt vad han kunde i 2 timmar.
Han var så ledsen igår kväll..och vi visste inte vad som var fel. Jag vyssade, sjöng och gosade..men ingenting hjälpte han var lika ledsen ändå. Det är nått som verkligen gör ont i mammahjärtat att se sitt barn så ledset.

Men jag har ju hittat vad som har varit fel...
Tand nr 9..en stooor kindtand har spruckit igenom rätt så ordentligt. Det förklarar dom sjuhundrafemtioelva bajsblöjorna jag har fått byta och alla tårar.
Nu har en sten lättat från hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva

Se jag sa ju att det säkert var en kindtand. =) Fan va jag e grym på att gissa rätt.. haha.. Och fy fan va jag inte ser fram emot kindtänderna.. GAHH.... ser det framför mig.. Kram

2010-04-22 @ 20:34:13
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0