Idag är det ingen...

Vanlig dag för idag är det min födelsedag!

Just precis den 3:e april..och på självaste påskafton!
Har haft en underbar dag idag, och den är inte slut än...
I morse när jag vaknade så hade jag en solstråle bervid mig..en liten Charlie som ville komma över och busa i min säng. så 1 timmes morgonbus i sängen innan vi bestämmde oss för att stiga upp.. Lillen har blivit så duktig och sover hela nätter nu sen vi flyttade in sängen till vårt sovrum. Jag slipper stiga upp och göra mat på natten oxå..skönt!

Sen kom Malin & Tuva med en jättefin present. Blev en liten promenad, massa prat och kaffe ute i solen. Kan det bli bättre att fylla år en sån här solig dag?...

Nu ikväll ska vi köra hem till mina föräldrar och fira min födelsedag.. Ska bli riktigt gott med påskmat och att träffa alla!

Igår hade vi kalas för Chrilles sida. Fick pengar och presentkort så nu kan jag shoppa kläder som jag verkligen behöver. På Tisdag ska det shoppas =)
Tack alla för igår!

har inte tid med ett långt inlägg..så ni får snällt vänta tills i morgon!
Även bilder kommer då..
Glad påsk alla =)


Kommentarer
Postat av: matilda

låter som en härlig dag ! :) kram

2010-04-03 @ 17:13:58
URL: http://flipo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Grattis=)

2010-04-03 @ 19:53:48
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva

Grattis gumman. o tack för idag =) det var trevligt.. Vi hörs av imorgon. skicka när ni ska gå o så.. =) Kramis...

2010-04-03 @ 21:06:38
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Grattis i efterskott :D

2010-04-04 @ 09:54:47
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

Grattis igen ;)

2010-04-04 @ 16:11:32
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Carol

Vilken härlig dag... Du ska få en liten överraskning också nästa gång vi ses... och på tal om det, glöm inte bort mig! hur bokar man in en träff med dig, på halvårsbasis? ;)

2010-04-04 @ 16:49:19
Postat av: Gammelfarmor o gammelfarfar

Grattis i efterskott och tack för i fredags----verkligen god mat----Crille är ju riktigt "huslig"

--visste inte att han kunde laga så god sås

Ha en fortsatt trevlig helg



kramar till er alla tre



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

2010-04-08 @ 23:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0