Hektiska dagar...

Usch säger jag...min kropp är helt slut just nu...haha...
Söndagen spenderade vi med en timmes storhandling...så 2000:- fattigare..men det var det värt!


Sen idag måndag har det först blivit en lång och skön morgon promenad med vännerna. Sen Direkt till unga mammor...lugnt och skönt då det bara var jag o Malin + våra 2 barn.

Efter unga mammor tog vi en kort promenad förbi Åhlens och handlade vars en vårmössa till barnen. Så söta...sen körde vi båda direkt hem till mig för att njuta av lugnet och dricka några koppar kaffe ute i solen.



Gullig bild på barnen...ser dom inte lite kära ut?..haha..

Charlie i sin nya mössa.. en hjälm mössa som är omöjlig att dra av för en liten möss avdragare!

Sen har vi hunnit med BVC sista föräldra träffen. Alla små 1 åringar knattade runt/kröp. Så söta dom är!
Charlie fick även 1 års sprutorna idag. Gick ganska bra...lite gnäll bara.
1 års vikt och längd-11,7 kg och 80 lång =)

Efter BVC åkte vi raka vägen hem till min mamma för att baka kakor till kalaset...så efter en sån här lång dag är jag helt slut i kroppen. Känns som jag knappt varit hemma idag och jag vill bara bli klar med alla måsten...men några dagar till så kan jag andas ut =)
Nu ska denna mamman nanna kudde...sååå trött..
God natt!


Kommentarer
Postat av: Lee

Det är fan inte roligt när man ska storhandla, men det är tyvärr ett måste!

2010-04-26 @ 23:35:11
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

Ja det var en lång dag för er igår. Skönt att charlie inte blev febrig o hängig av sprutan. som vanligt är vi uppe kl 5. idag var det t.o.m 04.55 GAHHHHHHHHHHHH.. ikväll ska hon lägga sig senare. får sluta lägga henne så tidigt... Pallar inte gå upp så här mer.. måste bli en ändring i de hela.. tack föör igår. de var trevligt.. kramis



ps: klänningen var dyr.. men sååååååå värt det så man kan vara riktigt snygg. =) längesen man fick klä upp sig ju. haha =P

2010-04-27 @ 05:27:29
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Marianne Faderberg

Dom ser riktigt kära ut i varandra :) härliga bilder. Mina pojkar vägde 13 kg på deras 1 års kontroll. Mina heffla klumpar :) Fabian har tyvärr inte gått upp så mycke mer sedan dess.

2010-04-27 @ 15:49:04
Postat av: Petra

Åhh vad stor han blivit, minns när de va babyfika i Ystad, då vahan så liten =) DÅ är Jesper o Charlie lika långa ca.. Jesper va 81 cm idag o väger 9 kg..

2010-04-27 @ 18:16:45
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Dom ser rikigt kära ut :)



Känns skönt att sluta amma och i morgon ska vi ge honom några skedar potatis! Ska bli spännande! :) Kram på er

2010-04-28 @ 21:58:35
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0