Fredag =)

Äntligen fredag eller vad är det man brukar säga...jag tycker dock INTE det samma... Fredagar betyde att veckan är slut...på måndag går jag in på min sista vecka som "hemma fru" och det känns inte OK..

Idag har våra kära vänner varit på besök. Blev massa snack och bus med barnen!
Jag har INTE handlat en rosa napp till Charlie...men funderar starkt på att göra det...Det är så här att varenda gång Tuva kommer med sin rosa napp så ska Charlie ha den hela tiden..tror han tycker den är fin..eller så smakar den extra gott bara för att den är rosa och har små söta blommor och nykelpigor på sig..
Kanske får han en rosa napp i 1 års present....








Nu är det fredagsmys här hemma i vårt hus...Maten är i ugnen, Charlie sover en stund, chrille tränar..när alla är vakna och hemma så ska det mumsas på en god måltid!
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

Låter som en kanon fredag =) Nu har jag sålt vagnen.. =) här blir det pizza innan vi åker till sis. tack för idag.. =) kramis

2010-04-23 @ 18:09:24
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Så söta barnen är----men lillprinsen --inte ska du väl sno Tuvas napp----din lille busunge----men ibland är andras grejor "roligare"



Puss o kram

2010-04-24 @ 16:56:55
Postat av: Malin & Tuva♥

hejhej.. kanske kan titta in en snabbis imorgon när jag e klar hos mamma. om du e hemma då. de blir på fm. =) Kramis

2010-04-24 @ 21:35:40
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Rebbe & Erik

Då får du allt ta och köpa en rosa napp till Charlie :) Ser det fint ut smakar det ofta gott;P

2010-04-25 @ 15:10:28
Postat av: Malin & Tuva

Vi ses imorgonbitti. ska bli skoj. o skönt med fint väder. kan vi leka efter med?? =) Kramis

2010-04-25 @ 20:43:42
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva

Martina e tråkig som inte uppdaterar sin blogg... haha =P se till att uppdatera.. =)

2010-04-26 @ 21:00:49
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0