fortsättning på dagen...

Skulle köra 2:a rundan till Ystad för att släppa ut hundarna när jag träffade mormor Nettan på vägen. Hon frågade ifall jag inte kunde lägga ut en bild på hur jag har gjort tråd/pärl deckoration..så här kommer några bilder..inget jag är stolt över direkt..hehe..men eftersom hon fråga så ska hon få se..

Skitful enligt mig..det är bara ståltråd som är köpt på Panduro och massa pärlor..

Ja det ska föreställa ett kors. Ängeln har jag slängt..kunde inte hitta den..
Synd att jag inte har kvar mitt hjärta som jag har gjort..det var ett jättefint..men kan inte hitta det i heller..
Hoppas du lyckas bättre än vad jag har gjort Anette =)


Sen har jag haft en Ûber trevlig efter middag...eller INTE...Charlie har varit så jäkla dryg. Allt som har gått emot honom idag har han börjat gråta för..gnäll, gnäll,gnäll.. Nu sover han iaf..och jag hoppas han sover tills i morgon bitti..Det är väl detta som kallas för det "Ljuva mamma livet"




Underbart med barn...när dom är snälla iaf!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva♥

HAHA mamma sa till mig hon ville se dom. jag berättade att du gjort sånna så hon blev nyfiken på dom =) Kramis

2010-04-18 @ 20:10:06
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Charliesfarmor

Ser ut som "lillen" har börjat hitta sin egen vilja!

KRAMAR

2010-04-19 @ 07:57:41
Postat av: Faster

Lika söt när han är sur! :)

2010-04-19 @ 08:03:00
Postat av: Mormor Nettan

Nu har jag hittat ut på nätet igen fast bara tillfälligt...kul med nya ideer på luffarslöjden, tack för bilderna jag tycker att korset är fint..men jag kan ju inte förstå varför du slängt dom andra sakerna...det är jättekul men just nu finns ingen tid till det. Härligt med ungar med lite fart i...men även mysigt när dom är på gose humör...han e söt Tuvas lille kille...kram mormor Nettan...

2010-04-20 @ 14:49:41
URL: http://mormornettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0