Brio vagnen

Så nu står den här hemma...den efterlängtade Brio vagnen =)
Ett riktigt fynd så nu längtar jag bara efter premiär turen med vagnen...
Charlie gillade oxå den..och särskilt ratten...





Idag har jag varit hos min Carol =) Super trevligt att träffa henne igen. Det blir inte så ofta men dom gångerna vi ses är det verkligen toppen. Bara att sitta och prata är underbart! Fick ett jättefin halsband och öronhänge av henne och Eve i födelsedags present. Lägger in bild på det i morgon. Tusen tack =)

I morgon ska jag till Malmö för att handla för mitt presentkort på H&M. Ska bli roligt att köpa lite nya kläder...
Uppdaterar i morgon eftermiddag med bilder på inköpen och lite annat smått & Gott...
Trevlig kväll =)


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva

=) fin fin i vagnen ju =) Kanonköp!!! =) Ses imorgon. kramis

2010-04-06 @ 21:02:03
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

Va fin den var, kul att Challe gilla den ;);) kram

2010-04-07 @ 12:11:03
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0