Varit på BB

Ja just precis, Charlie o jag hade vääääldigt tråkigt hemma så vi ville ju inte missa chansen att se bebisen som kommer att heta Milton (jättesött namn) och dom stolta föräldrarna på BB, för kanske så åker dom hem redan i eftermiddag och då vill man ju inte störa hemma. Alla som har fått barn vet hur jobbigt det är när alla bara stormar in i hemmet. Man behöver lugn o ro, och man måste vila upp sig ordentligt för en förlossning är jobbigare än vad man kan tro för kroppen.

Iaf han är SUPER SÖT!!!!
Åh jag blev helt förälskad...tänk att dom e såå småå..Fast jag kan inte minnas att Charlie har varit så liten. Han var rena rama bauta bebisen jämnfört med lilla Milton, så liten & helt perfekt.

Efter besöket på BB körde vi en runda till Bo-Olssons, hade glömt vagnen hemma annars var tanken att gå ner på stan o se om man kunde hitta något fint till lilla Milton. Men vi hittade massa annat på Bo-Olssons istället.

Så nästa projekt när vi kom hem var att fixa presenten till honom..En Blöjtårta!
Här kommer ett smakprov på hur den blev...


Här är alla "ingridienser"


Wooollla!!!! Färdigt resultat...man ser iof inte så mycket på fotot. Men den består av ihoprullade blöjor, massa bodys, en dregglis, blåa band och cellofan...

Hoppas att dom stannar på BB ett litet tag till för Christian vill oxå se lille Milton, och jag hälsar ju gärna på 1 gång till. Tror att jag ska flytta in till Kristina & Marcus sen och vara deras Barnflick för att kunna gosa mycket med honom!

Nu ska jag göra lite mat till Charlie sen ska vi minsann leka massor =)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Kirsi

Hahaha, men jisses vilken tuff idè.

WOW, jättefin blev den iaf =)

2009-09-03 @ 14:13:03
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: malin & Tuva

Haha duktig du e på att fixa presenter. =P

2009-09-03 @ 16:51:58
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: malin & Tuva

du glömmer uppdatera idag. =)

2009-09-04 @ 20:29:45
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: malin o tuva=)

hej.. min mobil är knäpp idag. går inte att skicka el ta emot. men jag vill gärna ha följe dit imorgon.. kom vid halv-tjugo i. så går vi ne till henne. kram

ps:skriv en kommentar så jag vet du sett detta..

2009-09-05 @ 16:14:17
URL: http://bebis.raldisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0