vår lugna dag..

som rubriken lyder har det varit en lugn o skön hemma dag, sovit till 9:30 idag har vi oxå gjort..eller snarare jag iaf. Charlie ville upp o hoppa lite tidigare än vad jag ville...
Vi har inte gjort ett smack idag, bara myst, lekt och halvsovit. Sen så fick jag ju det glädjande beskedet att en liten bebis var född...helt otroligt o underbart! En snabb förlossning blev det oxå.

Sen kom Charlies gammelfarmor på besök med foton & den undervbart goda rulltårtan som är hennes "specialitet" blev en bit över, så den ska chrille o jag äta nu ikväll!!!

Efter att hon hade åkt slängde jag ihop köttbullar, blev ganska gott faktisk. Men istället för potatismos som jag ville göra blev det makaroner istället...tiden räckte inte till då jga fick bada en trött Charlie samtidigt som köttbullarna fick steka färdigt i ugnen. Men lillprinsen somnade inte förräns 19:30 ändå..han fick ligga o leka i sängen medans vi slängde i oss maten.
Imorgon ska vi åka in till stan o köpa fiiiina bebiskläder till den lilla pojken som vi fortfarande inte vet vad han ska heta. Kanske blir det en Milton..
Ska bli så roligt att träffa lilla familjen Mårtensson/Jeppsson och lukta på aldeles ny bebis, dom luktar ju helt ljuvligt när dom e helt nya!



Vår lilla trummis här var han 3½ månad


Nicole har ätit Messmör..haha..hon är en riktig kladdmaja!


Leker med gammelfarmor


Här finns de stooor kärlek ♥

Nix allt för nu..Kram!


Kommentarer
Postat av: malin & Tuva

åh.. jag vill oxå träffa nyfödd bebis. =) längtar efter tuvas kusin.. =)

2009-09-02 @ 20:33:49
URL: http://bebis.raldisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0