Utmanad...

Jag blev utmanad av Malin!

regler:
det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och
berätta det för dem. varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! alla
svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn
som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar
(förutom på fråga 1)! lycka till!

1. vad heter du? Martina
2. ett ord på fyra bokstäver: Mixa
3. flicknamn: Marie
4. pojknamn: Mathias
5. yrke: Mekaniker
6. färg: Marinblå
7. klädesplagg: Mössa
8. mat: Makaroner
9. sak i badrummet:Mugg till tandborsten
10. plats/stad:Mälaren
11. en orsak att vara sen:Motorstopp
12. något man skriker: mor
13. film: Mamma Mia
14. något man dricker?Mineralvatten
15. band:Metallica
16. djur: Mask
17. gatunamn:marbodahlsvägen 
18. bil:  mitsubishi
19. sång: min lilla ponny

Jag utmanar:
Nathalie
Jessica
Kirsi
Madde
Carol


Kommentarer
Postat av: Jessica o Leia

Har ju redan blivit utmanad en gång. haha, hur ska ja klara av att hitta på olika saker igen.. :-) De orkar ja inte. hihi.. KRAMAR

2009-09-10 @ 15:03:58
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

ahhh.. hata sånna utmaningar :P det är som kjedjemail och kjedjesms = man suckar VAR GÅNG man får ett.

2009-09-11 @ 08:06:04
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Carol

1. vad heter du? Carol

2. ett ord på fyra bokstäver: kiss

3. flicknamn: Berit

4. pojknamn: Göte

5. yrke: samordnare

6. färg: smaragdgrön

7. klädesplagg: tights

8. mat: laxlasagne

9. sak i badrummet: toaborste

10. plats/stad: Sandhammaren

11. en orsak att vara sen: fall med cykel

12. något man skriker: baby!!

13. film: Micke och Molle

14. något man dricker? tranbärsjuice

15. band: pipettes

16. djur: sandspätta

17. gatunamn: kärringvägen

18. bil: passat

19. sång: jag mötte lassie!

2009-09-11 @ 15:25:54
Postat av: Carol

haha! jag missade att första bokstaven måste börja med mitt namn! men c är ju skitsvårt... i give up! haha!!



2009-09-11 @ 15:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0