Ungamammor + Träffa bebis..=)

Idag bar det iväg till Ungamammor igen, trodde vi skulle laga mat, men så blev det inte. Det ska vi göra på torsdag istället. Lika trevligt som vanligt att träffa alla mammor & barn. Inte för att vi var så många idag, men det är lite mer lagom när vi är så här många/lite folk..

Sen så fick jag ringa till BVC för Charlie har en knuta i nacken, hon trodde inte det var någon farlig knuta, men jag ska iaf gå ner i morgon för att träffa barnläkaren så hon kunde kolla på den. Hoppas att den är en ofarlig. Är skitskraj när man hittar sånt där som inte ska vara där..särskilt inte på Charlie..

Sitter o vätar på att Christian ska sluta jobba nu, vi ska nämligen hälsa på Macke, Kristina & deras lilla Milton. Ska bli såååå roligt. Har längtat hela dagen...

Sen i morgon är det arbete som gäller. Hallen sa målas om, alla listor ska målas, och när det är klart kan vi lägga golvet..sen är det som gott som färdigt och vi kan börja möblera om..Göra det fint och hänga upp saker på väggarna.
Efter det är projekt barnsängsrenovering som står på tur. En gammal utdragsäng ska slipas, målas och göras riktigt fin. Sen ska den stå i vårt sovrum..Korgen som Charlie har haft sen han var nyfödd är aldeles för liten nu, fast han sover lite i den fortfarande. Så en lite större säng behövs. Jag orkar inte lägga charlie i sin egna säng efter att han vaknat och ätit, så då är det bra att ha en extra i vårt sovrum så länge.

Igår (söndag) kom Charlies faster Sandra & Benjamin hit för att gosa lite. Charlie fick världens sötaste små inneskor, men tyvärr var dom i minsta laget..så det gäller att passa på nu att använda dom..men gud så söta!
Nä diska lite sen ska jag göra mig, och Charlie i ordning för att åka till ystad o träffa Charlies blivande bästa kompis!

Bilder kommer i ett senare inlägg...
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0