ungamammor, bus & trummor...

hmmm...våra granna lär snart få spel på Chrille...han o 2 kompisar har suttit ute i studion nu o spelat i ett par timmar..undrar vad folket tycker om detta som bor här..Stackare..!!!

Idag var det ungamammor igen, inte lika kul som det brukar vara jag kände mig lite off..det var nog fler som kände sig trötta efter helgen, för stämningen var lite tyst där..och hos barnen oxå. Så där tyst har det nog aldrig varit någon gång..

Sen åkte vi hem o busade massor. Jag plockade fram lite nya leksaker till Charlie och det var mycket uppskattat. Så roligt när han tycker om att leka nu.. Han har verkligen varit hel vild hela eftermiddagen dom stunderna han har varit vaken har det varit full show här..massa skrik (glädje) och konstiga ljud.. Sen blev det ett bad som slutade med att hela mitt kök var helt blött..det gick verkligen vilt till i badbaljan..får nog börja bada honom i badrummet istället..börjar bli väldigt trött på att torka golvet i köket varje dag..haaha!

Fick lite inspiration av Mia idag på ungamammor hon har börjat äta/dricka sån där shacke...de vill jag oxå göra. Så nu ska jag med bli smal..Detta som chrille o jag har gjort..fastat i 24 timmar 2gr i veckan funkar inte för mig. Då dricker jag hellre sån där äckelpäckel dryck o går ner mina kilon direkt sen lägga om kosten. För att äta "normalt" och sedan fasta funkar inte på mig då vi "kränger msaa onyttigt" dom dagarna vi inte fastar. Så nu är det andra planer för min del. Jag går ju bara hemma o gör inget annsträngande så då kan jag gott o väl klara mig på de ett par veckor...Träna får bli barnvagnspromenader..det är faktiskt rätt bra träning de oxå. Då får både jag o lillen lite frisk luft. Och nu när det börjar bli lite svalare ute är det skönt att gå.

Några bilder på en leksugen kille...



Dregglar massor...


Kan sitta med lite stöd av amningskudden som kommit väl till användning nu...


man kan ligga skönt på den med...


detta har börjat bli en bra ställning...den som alltid varit hatad..


Heeeej kära bloggläsare!!!


En liten tupplur efter allt lekande..välbehövligt..


Woow ny leksak..(kolla blicken) hahahaaa

Nä nu ska jag kolla på tv..I morgon kommer Charlies farmor förbi för att hämta Bruno, han ska på mini semester till Brösarp och leka med sin flickvän =)

Kram!


Kommentarer
Postat av: jessica

jätte fina bilder. så söt han är. vi får ses snart.:)KRAM

2009-09-14 @ 22:19:22
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor o gammelfarfar

Så söta bilder på lille prinsen. Växer ju så det "knakar".Får ses senare Charlie eftersom vi skall åka ut på lite spännande äventyr.

kramar till er alla tre

2009-09-14 @ 23:11:39
Postat av: Malin & Tuva

hahaha jag blev oxå inspererad av mia. köpte sånt innan idag =) Ska oxå dricka mig smal.. hahahahahahahahahahaha så vi kan göra de på onsdag.. dricka oss smala =)

2009-09-14 @ 23:23:55
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Kirsi

Såå söt han är lillprinsen =)

2009-09-15 @ 09:46:30
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Petra

vilekn sorts shake ska du dricka? Det funkar fint med sånt =) Jag har gått på det först nästan 10 veckor då gick ja ner 20 kg o sen på d enu igen för att bli av med de sista kilona..har 6 kg kvar sen e ja klar med mitt,, men det är Xtravaganza:s produkter jag kör med, finns ju massa olika sorters shake.. nutrilett, naturdiet, camebridge osv osv =) Lycka till !

2009-09-15 @ 10:21:23
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva

men jag har redan börjat så det blir ingen paj för min del. =)

Jag köpte nutrilett.. för jag palla inte vänta på att få de hemskickat.

Haha jag e skit hungrig. ska snart dricka 1 gång till =) haha =)

2009-09-15 @ 10:50:52
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Trötta efter helgen? Borde man inte vara utvilad efter en helg =D

Så jobbigt med svält och sånt, jag brukar bara köra frukt och sallad dieten (ät så mycket du vill av det nyttiga). Kram!

2009-09-16 @ 15:00:36
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0