Sovmorgon + fiiiiiiin frukost

Idag fick jag sova länge. Chrille steg upp 07:30 och lekte med Charlie medans jag fick sova ända till 10. Blev serverad en fin frukost med chiabatta bröd och nykokta ägg. Gott!


Gulligt va?


Sötnosen gör en konstig min..söööt...



Vilken människa man blir när man e utvilad. Ibland behöver jag sova länge bara för att kroppen ska ta igen sig ordentligt. Jag ska iof inte klaga för Charlie sover så himla bra på natten. Somnar oftast kl 19 på kvällen och sover till 6-7 på morgonen i ett sträck...så där finns inget att klaga på. Jag har bara mig själv att skylla på när man inte går och lägger sig i tid....


Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor

Oj, vad är det som står på. Prinsen vill säkert smaka lite av frukosten. Han är så gullig på bilden.



kram till er alla tre

2009-09-28 @ 09:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0