Renovering + Besök av Svärföräldrarna!

Ja just nu lägger pappa golvet klart i hallen, ser riktigt bra ut.. Längtar tills det är klart när alla liserna har kommit på plats så vi kna börja möblera. Tänkte lägga in en bild på Våra vitmålade väggar och golvet. Men det gör jag senare ikväll när hela hallen är klar..asså golvet då.

Sen om en stund kommer svärföräldrarna hit med middag.. och gos med Charlie. Ska bli jättetrevligt, det är ganksa länge sen vi träffade dom nu.

Annars så har vi bara varit inne på unga mammor idag, blev middag där. Kycklinggryta med ris. Svingott!!! Och mååånga koppar kaffe. Tror inte min mage mår bra av att vara mammaledig..för mammaledig = Kaffe...
Kristina följde även med dit med sin lilla Milton..så pluttig o söt. Idag fick jag minsann hålla den lille killen. Helt otroligt vad fort man glömmer hur så små bebisar är att hålla. Jag vågade knappt ta i honom kändes som han skulle gå sönder..Men man vet ju att dom inte är så ömtåliga som man tror..

Charlie sover i allt bank, bank ljud..sågande o jag vet inte allt..Det är en duktig kille..
Nä nu är det dax för en kopp kaffe A´la martina..=) kaffe + mjölk!

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Skoj med renovering och när det blir klart =)

Jag vill också ha hus hihi.

Allt bra annars? Kramar

2009-09-10 @ 20:19:44
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0