Myskväll hos Nathalie & Ariella

Idag skulle Chrille på 25års fest hos Andreas o Charlotte, jag var oxå bjuden men iom att det var vuxenfest utan barn så kände jag att jag inte ville lämna bort Charlie denna helgen oxå. Så vi bestämde oss för att stanna hemma från den. Istället åkte vi in till Nathalie o Ariella som just nu passar hus i ystad. Fick en trevlig kväll, barnen hade roligt dom med.
Charlie har precis somnat, han som alltid brukar somna lite innan 19:00 på kvällen..så jag hoppas innerligt att han inte vaknar förräns i morgon bitti...

I morgon är det barnklädes party hemma hos Emelie, ska bli jätteroligt att kolla på barnkläder. Nu när man är mamma så lägger man inte så mkt pengar på sig själv, utan dom allra flesta pengarna går till Charlie, hans saker..Det är ju så roligt att köpa nya saker/kläder till honom istället.
Så halv tio i morgon ska jag hämta upp Malin & Tuva, om det inte regnar så ska vi gå dit..o regnar det så blir de bilen..

Lägger in lite bilder fån dagen..orkar inte skriva ett långt inlägg idag..kram!



Charlie något trött...


Söta Ariella o sina 2 fina tänder!


Nästkusinerna snackar lite skit..=)


Glad liten kille


Pappa & Son


Hoppgungan är så rolig...


Kommentarer
Postat av: malin & Tuva

Ska bli skoj att ses imorgon. =) Tuvas mormor har ringt på en hoppgunga nu till tuva. =) Så förhoppningsvis har hon också en snart.. =)

2009-09-05 @ 21:55:03
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Fyra tänder har hon till och med, haha..den snabbe! =D Söta bilder på familjen!

2009-09-06 @ 18:34:25
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0