mår inte bra...

Känner mig så slö och orkeslös, ändå har jag hunnit med massor idag. I morse fick jag sovmorgon av min lille guldklimp, ända till 08:15..skööönt sen så låg vi kvar o mös en liten stund i sängen. Så mysigt ibland. Kvart i nio skickade Malin ett sms om att dom skulle komma hem till mig redan kvart över nio...så då blev det brottom, på med kläder, klä Charlie ge honom mat o sätta på kaffe. Men vi hann =)

Har haft en jättetrevlig förmiddag med alla töserna. Blev massor av kaffe och just nu mår min stackars mage sådär..Men jag har inte känt mig bra på ett par dagar så antagligen så är det förkylning pågång. Tråkigt nog! Jag vill verkligen inte bli sjuk.

Sen blev det till att laga mat. Hade ju tagit upp en köttfärs på 3 kilo...så det blev köttfärssås med spagetti till kvällsmat + matlådor. Sen av resterande köttfärs blev det hela 62 köttbullar som jag precis har stekt...tog sin lilla tid, men med 2 stekpannor så gick det ändå relativt fort.

Mamma/mormor har oxå varit här en sväng ikväll och fixat min symaskin...så nu kan jag sy..=) Och självklart myst med Charlie.

Imorgon är det unga mammor, hoppas att jag inte mår dåligt i morgon bara för då får vi nog stanna hemma..men tror inte det ska behövas. Jag har ju ändå hela helgen på mig att vila...

Bilder från dagen bjuder jag självklart på...


En sovande Leia, som suger på tungan så sött..


Söt bild på Leia


TuvaLuva sover oxå...trötta barn vi hade idag..haha


Malin & Leia


Min lille Charlie som inte fick vara med på bild idag...glömde ju fota honom..hehe..


Köttbullar...62 st...men tog bara 1 timme från det att jag började tills allt var klart och undan städat...




Köttigt värre...haha....men dom va faktiskt väldigt goda!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva =)

FAN MARTINA.. jag vill ha nu ju.. blev jätte hungrig nu.. gAhhhh......... =)

ses imorgon.. hoppas du tillfrisknar.

2009-09-16 @ 21:51:46
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Jessica o Leia

fina bilder:-) ser gott ut.....;)

2009-09-16 @ 23:05:20
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Oh vad det ser gott ut! Du är så duktig :) Kram

2009-09-17 @ 10:23:31
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0