Gåstol..

Ja en sådan har vi fått låna till Charlie. Han älskar den. Men just nu går stegen bak, inte fram men det lär han sig med tiden. Tänk att han redan är så stor.



Sötaste pyjamaskillen i morse!

Idag har vi varit på ungamammor, ganska roligt, lugnt och skönt var det iaf...
Sen efter det blev det en sväng till jobbet, en snabb visit bara så att dom fick hälsat på Charlie och jag kunde berätta att jag gärna hoppar in nån helg då o då.. dock inte allt för ofta..

BVC blev det oxå en runda till, pratade om mat osv, och på fredag är det dax för 5månaders vaccin igen. Inte alls så roligt då det kommer att göra ont i mammahjärtat♥ Men det är ett nödvändigt ont för mitt lilla hjärtat!

Idag började föresten min diet, pulver drinkar hela dagarna i ända..Så roligt eller inte, men nu ska dom där X-tra kilona bort för alltid. Så i morgon blir det till att stiga upp och låta Charlie leka 1 timme och äta sin frukost, sen ska vi ut och promenera en långrunda. Passar bra då Chrille kommer hem från jobbet lite över 7 och ska sova några timmar.
Sen kommer en försäkringsgubbe hit och vi ska teckna barnförsäkring åt Charlie♥. Sen blir det en runda hem till Evelina & Nicole där även Anno & Sam (min söta gudson) är så några koppar kaffe. Det är det enda jag dricker nu förutom vatten och mina drinkar..

Nope, nu är det snart sängen som kallar..inte lönt att sitta uppe hela kvällen och känna efter hur hungrig man är...
Sov så gott!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva =)

Ska du inte se vem som åker ut på idol???Kramis

2009-09-28 @ 22:08:24
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

åh så gosig han är :)

2009-09-29 @ 15:57:12
URL: http://emach.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0