Ystad vs Köpingebro

Jag ÄLSKAR köpingebro... Home sweet home =)
Skönt att vara hemma igen. Ni som undrar så är det så här att jag passar mina föräldrars små odjur till hundar denna helgen. Dom har en trevlig helg i Göteborg och väntas åter i morgon. Skönt!!!

Så igår packade jag in Charlie i bilen och alla saker som måste följa med..*puuuhh* och sen begav vi oss in till mina föräldrars hus för att vara hundvakt.
 Malin & Tuva kom förbi och sälskapade oss hela kvällen. Jättetrevligt annars hade jag nog bäddat ner mig i sängen med charlie och kollat på Idol och sen somnat..Men nu blev det lite trevligt prat istället. Sen fick jag en  skön sovmorgon till halv 9 i morse.

Långrunda med hundarna och sen körde vi hem till köpingebro igen.. Så skönt att vara hemma. Charlie ligger o sover gott i sin säng just nu och jag har hunnit med att hänga tvätt, starta en ny maskin som snart är klar..Sen blir det till att bege oss in till Ystad igen. Denna gången åker gåstolen med till Charlie. Det var inte populärt att ligga stilla på golvet bara.

Om vädret håller i sig så lär det bli en långrunda ikväll igen, sen vet jag faktiskt inte vad som händer... Återstår att se. Jag vill ju så gärna gå ut i skogen o ta några fina höstbilder på Charlie. Men vi får se hur det blir med det. Uppdaterar i morgon när vi har kommit hem igen.
Ha en bra helg Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva =)

vi kommer kanske sen hihi. kramis

2009-10-10 @ 12:21:32
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

läs mitt inlägg och regga dig på denna sidan (du samlar poäng med att bara göra klick osv. helt plötsligt har du fått så pass mycket poäng så du får presentkort hemskickade som gäller i 60 olika butiker)



Hur bra är inte GRATIS presentkort?



http://naddiegoespublic.blogg.se/2009/october/gratisbio.html#comment

2009-10-10 @ 17:36:47
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0