Sovdag...

Jag lovade innan att jag skulle uppdatera med bilder senare...men tyvärr blir det inga. Vid 1 tiden kom charlies farmor hit och hade med sig fika, jättesnällt men jag bantar ju så det fick bli kaffe för min del istället. Blev massa mys med Charlie för farmor och jag hann med att ta hand om lite tvätt medans hon var här, jätteskönt.

Sen har vi bara SOVIT jag undrar om det kan vara sprutan som gjorde min lillekille så himla trött. Mellan varven har han varit hur pigg och glad som hellst. Men bara korta stunder. Så nu har vi precis tillbringat 1½ timme på soffan under ett täcke, så skönt till och med jag somnade.

Charlie sover fortfarande men jag funderar på att väcka honom så han kan leka lite innan det är dax för att sova inför natten. Får kolla tempen oxå då jag tycker att han verkar lite varm..men det kan ju självklart vara för att han sover. Då blir man varmare. Vill ju absolut inte att han ska få feber..

Ikväll blir det Idol för min del, efter det så ska jag faktiskt gå o lägga mig. Jag har en ensamkväll då Christian är i Malmö. Så det känns lite meningslöst att sitta uppe helt själv. Jag behöver sova så man får passa på när amn verkligen kan!
Trevlig lördagskväll
Malin & Jessica ha så trevligt på er tjejkväll =)


Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

du har det bra.. tänk om man hade fått sova så mitt på dan ;)

2009-10-02 @ 22:00:45
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Jessica ( Mamma till Leia )

tack Martina, vi hade super trevligt. nästa gång får du oxå vara med:-)



Kram.

2009-10-03 @ 11:47:36
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Det kan vara mysigt att stanna uppe själv efter barnet lagt sig :) Men säg till om du vill ha sällskap av oss tjejer haha :D Fortsatt trevligt helg. Kram

2009-10-03 @ 15:18:32
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0