Mysmiddagen som försvann och kom tillbaka igen...

Jag har hela dagen gått o längtat efter middagen som skulle innebära god middag, vin och allt som hör till. Men hör o häpna... När jag kom hem från unga mammor vid middagstid kom Chrille med det glädjande beskedet att vi skulle ha omvärdering av vårt hus på onsdag. Alltså ASMYCKET som ska fixas till tills dess..

Så min lyxdag försvann rakt ur handen på mig. Istället blev det till att åka till Ystad o köpa dörrhandtag & lister. Tillbaka hem roa Charlie lite och sätta han i gåstolen sen börja på storstädning i vardagsrummet, sovrummet, och i Charlies rum. Nu är där klart iaf. Sen återstår hall, toa och kök. Men iaf VI har hunnit med så himla mycket. I morgon blir det lite projekt i trädgården packa undan poolen, klippa gräset, och rensa ogräs... Ja skit roligt..men ett måste!!!!

Det blir oxå fika hemma hos eve i morgon ska bli trevligt Matilda och barnen kommer oxå länge sen sist man träffade dom..=)

Men nu till saken...Det blev ingen solning för min del idag, men en väldigt fin middag och ett glas rött till de. Kan inte bli bättre. I helgen ska jag passa mina föräldrars hundar så jag och Charlie kommer att flytta in till Ystad i morgon kväll..så vi får väl se vad som händer då..

Några bilder på min kladdis...

Gröt ska ätas på ett speciellt sätt...

man suger i sig göten på bordet....

Nä men jag kladdade inte ju....



Men nu ska jag återgå till soffmys med Chrille...
Ha en bra helg kram!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej jag läste på Malins blogg att det gick sakta på blogg idag..trodde det bara var här och att det var min dator...då är det nog nåt strul överallt...gullig liten kladdkille...kram Tuvas mormor Nettan

2009-10-08 @ 21:04:47
URL: http://mormornettan.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva =)

åh va mysigt. jag ville också fika med er imorgon.. men men jag får sitta hemma för jag har ingen bil. bläää.. ring i helgen om ni vill ha sällskap. kramis

2009-10-08 @ 21:42:39
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jessica ( Mamma till Leia )

Va söt han är.. ;);)

2009-10-09 @ 12:08:28
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva =)

jo de hade varit mysigt men då vill jag nog gå utan barn. hihi så jag kan ta hundarna.

men de gör väl inget... =)

Duktig du e som kör påsar idag. jag har drukit 2 påsar idag bara.. tråkigt.. Kramis

2009-10-09 @ 12:58:38
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Hihi kladd-Charlie :D

2009-10-09 @ 16:30:11
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Marianne.Faderberg

alla knepp utan dom dåliga e bra... han fick juh i sig det sista... gullungen... kram M

2009-10-09 @ 18:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0