mysdag

I morse steg vi upp tidigt. Charlie ville inte ha sovmorgon så det var bara att ta sig ur sängen och upp o leka med honom... Vissa dagar är det jobbigare att stiga upp tidigt än andra. Idag var det en sån morgon. Men man blir ju pigg av att kolla på honom när han röjer runt i huset och har hur roligt som helst.

Sen åkte vi in till Unga mammor en sväng. Det var så där idag. Barnpsykologen var där och pratade, men har man ett barn som vi har som är super snällt så har man ju inga frågor.
Kanske när han börjar närma sig året och hittar på massa bus..då kan man ju behöva fråga någon hur man ska göra.
Men det blev iaf lite kaffe och en god frukost.

Nu sover lillen och jag har precis startat en maskin tvätt, sen vet jag inte vad dagen innehåller. Antagligen packar jag ner Charlie i vagnen och går ut en runda i skogen. Lite frisk luft skadar aldrig.

Chrille jobbar tills 19:00 ikväll så vi har hela dagen på oss att fixa något gott att äta ikväll. Blir nog köttgryta. Var så längesen vi åt det. Det sköter ju sig själv.

Nä nu ska jag koka lite kaffe tll mig själv och krypa ner i soffan så länge...
Uppdaterar ikväll med lite bilder..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0