Ikväll

Är det feeeest för min del...
 Chrilles tur att vara hemma pappa och mysa med lillen medans jag går ut o roar mig. Ska på födelsedagskalas för Emma som fyllde 23 år igår. Sen blir det utgång...

För en gångs skull ska det bli roligt. Har velat fram och tillbaka hela veckan om jag verkligen vill eller inte. Men nu känns det bra iaf.
 Håret är färgat, ögonbrynen plockade, sminket ska läggas sen bär det av till förfest hemma hos Eve. Där blir det några drinkar och nacho och dippa =)
Förr när vi festade var detta standar på förfesten...


Charlie är på ett ljuvligt humör idag. Vi vaknade 07:45 idag. Jätteskönt med en sån sovmorgon.
Nu ska jag ta hand om lite tvätt sen blir det mys med lillen innan han somnar och jag ska bege mig iväg hem till Eve för att göra mig i ordning, snacka skit och dricka drinkar!!

Ha en trevlig helg =)


Kommentarer
Postat av: Eve

Yes.. det ska bli najs.. väntar för fulla muggar här.. haha

2009-10-17 @ 13:12:28
Postat av: Jessica ( Mamma till Leia )

Ta det nu lugnt ikväll och bli inte för full ;);) kram

2009-10-17 @ 17:14:07
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0