Hemma med min sjukling...

Ja lillen är jätte förkyld. Eller idag är det bättre...
Jag har varit med om värsta natten på länge..Charlie somnade efter många tårar igår vi 7 tiden för att sedan vakna 30 minuter senare och var jätteledsen. Han bara skrek o skrek..Har inte sett honom så ledsen nån gång..Tårarna sprutade och snoret svämmade över i näsan på honom. Hemskt att se sitt barn så ledset. Så efter 1 timmes vyssande och sjungande somnade han i famnen. Sen har natten fortsatt med nästäppa och en jätteledsen Charlie.
Nu är han hur bra som helst igen. Lite snorig bara men lika glad o pigg som han brukar vara..Skönt!


Nu är vi hemma. Helgen är snart slut och jag ska bara njuta av lugnet här hemma med min lille prins. Sen kommer antagligen Eve o Nicole hit och gör oss sällskap i eftermiddag..Och lite senare kommer mina föräldrar hit.


Nä nu ska jag plocka upp allt som vi haft med oss när vi varit inne i Ystad..Och Charlie leker med alla sina leksaker.. =)
Kram!

Några bilder från helgen..har varit dålig på att fota..


Charlie i morse..pigg o glad =)


Charles Ingvar


Fötterna är så goda


Mummmmmms...


Kommentarer
Postat av: Malin o Tuva =)

Så vig man kan vara.. haha.. Tur han mår bättre.. ihihi =) ses imorgon. kramis

2009-10-11 @ 11:54:46
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Usch det är inte alls kul när dom är förkylda dom små:( Men tur som är så går det över ganska snabbt (det värsta iallfall)! Hoppas att lillkillen snart blir helt frisk igen:) Hösten är tråkig med alla sjukdommar:S

2009-10-11 @ 12:07:35
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

gullunge!

2009-10-11 @ 13:16:04
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Så söta bilder på den lille prinsen. Vad kan det vara "som smakar så gott"?

Inte roligt när barn blir sjuka men prinsen ser ju ut att må bra igen.



kram kram kram

2009-10-11 @ 16:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0