Det värsta av allt har hänt...

Usch vaknade tidigt som vanligt i morse av en mycket glad liten kille som ville upp o leka. Steg upp matade honom och lekte lite. Sen var det dax att sätta på kaffet.. Kaffet som behövs varje morgon i stora mängder dessutom. När allt var laddat och klart i kaffekokaren så hände det inget. Det rann inte i den..Min älskade kaffekokare är DÖD...Så nu sitter man här inget kaffe har jag fått i mig och det blir en runda till Ystad snart så vi kan köpa en ny. Får bli en billig kaffekokare för Chrille o jag önskar oss en Moccamaster i julklapp =) Eller nån annan lite snabbare kaffekokare än den gamla som vi har haft länge.

Sen blir det kaffe med Eve lite senare idag. Nicole går ju på dagis nu på förmiddagen...så jag gissar på att det blir i eftermiddag nån gång.

Uppdaterar senare idag...
Kram




Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva ♥

Jag kan kanske också komma i em om ni vill ha mej med ?! hihi. Kramis.

PS: hoppas du fixar en kaffekokare så du kan bli en pigg o gla mamma =)

2009-10-28 @ 09:32:21
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Eve

hehe.. de blev visst inte av idag.. men vi får tare en annan dag vart liite mycket idag.. e ju iaf låång ledig till helgen utan planer.. najs en degar helg me kaffe,..

2009-10-28 @ 19:52:17
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

auww.. inget kaffe martina? hur ska du klara dig?:P



usch, jag har varit dålig med det där kaffedrikandet.. inte blivit en enda kopp sen sist ;)

2009-10-28 @ 20:26:37
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Rebecca & Erik

jag som trodde det hade hänt något hemskt så va det bara en kaffekokare som gett upp :P

2009-10-28 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0