Vi ska ha en lyxig helg..

Idag kom Chrille hem och berättade att vår Barnfria kväll ska firas på saltsjöbadens spa/hotel på fredag. Det ska bli underbart att bara "vi" igen, njuta av tystnad och bara ha mysigt med godmiddag, spa och bad..
Kan det bli bättre?

    

Charlie ska tillbringa kvällen/natten i Brösarp hos sin farmor & farfar. Så jag tror knappast han kommer att sakna oss, men jag kommer sakna honom...tänk om man kunde slappna av nån gång..men det kommer att gå hur bra som helst.

Men det kommer att bli en tuff dag för mig. Jag är van att ha honom med mig 24 timmar om dygnet, och på fredag ska jag först jobba sen hem och mysa nån timme bara sen ska Charlie bli bortlämnad igen.
Först ska gammelfarmor Ingbritt komma hit och passa honom tills jag slutar jobba..sen ska det mysas/pussas/lekas innan vi beger oss till Brösarp...

Sen på lördag så ska vi hämta hem vår lille prins igen..Gissa om jag kommer att sakna honom. Men jag har bestämmt mig för att njuta av denna kväll/natt..för sen dröjer det tills nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva ♥

Tänk om man blivit uppvaktad nångång.. Fy va jag saknar att få känna mig uppskattad..

2009-11-16 @ 20:07:33
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

håller med Malin ;) haha..



vad gullig av chrille!



hoppas ni får en supermysig kväll för er själva... det är DU verkligen värd martina!



kram

2009-11-16 @ 22:41:15
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0