Svedala

Åkte Charlie och jag till idag. Blev hembjudna eller rättare sagt vi bjöd in oss till Nathalie & Ariella idag. Har verkligen haft super mys/roligt med dom. Efter att ha pratat lite och barnen hade lekt och blivit trötta bestämde vi oss för att köra till Malmö och kolla på alla leksaker på Toys r us. Där fanns hur mycket som helst. Hittade leksaker som jag tror Charlie hade uppskattat. Får se vad som hamnar under jul granen och vad tomten kommer med...


 
Visst är dom fina? Är helt förälskad i Nallepuh leksakerna

Sen åkte vi vidare till Babyland och gick igenom hela sortimentet även där. Men idag var en shopping fri dag. Så ingenting inhandlades.

Har varit jätte dålig på att uppdatera. Men jag har inte haft tid. Har haft massor att göra varje dag och orken har inte funnits där på kvällen.
Charlie håller på att bli förkyld igen. Han har blivit riktigt snorig om näsan och hostar lite på nätterna. Men i morgon bär det av till BVC för läkarundersökning och vägning. Ska bli spännande att se vad han väger nu.


Bortglömd bild på Charlie


Sötaste nästkusinerna =)


Söta va?


Trött och snorig efter en lång dag...Här med säger Charlie NattiNatti


Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

auwww vad söta dom är... håller handen och allt =)

2009-11-03 @ 20:06:54
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva ♥

Va roligt ni har haft idag. jag har haft en massa tvätt. skit tråkigt. =( haha

Kramis

2009-11-03 @ 20:21:42
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jessica(mamma till Leia)

Jätte fina saker.. :) Har inte ens börjat fundera över vad ja ska handla till Leia eller önska till henne.. ! Kanske ska dra mig ut en dag och kolla runt.. ;)

2009-11-03 @ 20:52:54
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Charliesfarmor

Vilka gullungar!

KRAMAR

2009-11-04 @ 09:17:55
Postat av: Malin och Tuva♥

det kan jag förstå. jag har ställt undan baljan nu. För det går inte att ha henne i den. jag duschar henne i stolen el badar henne när hon sitter i den. Kramis

2009-11-04 @ 12:06:07
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0