I morgon..

Lämnar vi bort lillen..=( Men vi ska ha jätteroligt och bara njuta av tiden på hotellet...

Först blir det jobb från 06:00-12 eller 13...får se hur pass mkt det finns att göra där. Sen ska jag hem och bara mysa med Charlie innan det är dax att köra till Farmor & Farfar med honom. Han kommer att ha så mkt att hitta på hela dagen i morgon. Först kommer Gammelfarmor IngBritt hit och passar honom medans jag jobbar, sen blir det massa bus i brösap kan jag tänka mig.
Det kommer att bli tomt utan Challeballe..men man får ju vänja sig nån gång med att lämna bort honom...

Fick hoppa in på jobbet även på söndag så det kommer nog att "klirra" till i kassan lite extra innan jul..och det är ju aldrig fel för Januari månad är lååång.

Nä nu ska jag packa alla saker som charlie ska ha med i morgon till Brösarp så jag slipper göra det i morgon efter jobbet. Då är det kvalitets tid som gäller..=)


Kommentarer
Postat av: Malin och Tuva♥

Ni kommer ha supermysigt. och charlie kommer ha det super bra.. =) Tack för idag kramis

2009-11-19 @ 17:11:54
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Eve

Ohhhhh du kommer bli en Ritch Bitch!!! Mohahaa..

2009-11-19 @ 17:49:05
Postat av: Faster

Charlie kommer ha det så bra så, han kommer få massor med uppmärksamhet! Kanske lite för mycket! =) Ha en mysig kväll imorgon! Kram

2009-11-19 @ 20:10:47
Postat av: Gammelfarmor

Vi ses i morgon Charlie.Längtar efter att få passa dej.Mamma o pappa behöver inte vara oroliga Allt kommer att gå bra.

Sov gott hela familjen Kommer kl 9:15 fredag

2009-11-19 @ 22:54:31
Postat av: Jessica(mamma till Leia)

Hoppas ni får en trevlig vistelse på hotellet.. ;) KRAM

2009-11-21 @ 14:25:14
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0