Hemma dag...

Har vi idag. Ingen ork till att göra något i morse. Så när kl ringde 07:15 i morse blev den bara avstängd och vi sov vidare tills kl var 9. Jätteskönt.


Så idag hoppade vi unga mammor, första gången sen Charlie föddes tror jag att det är. Kan inte komma ihåg att jag hoppat över det någon gång innan.
Det fick bli storstädning av hemmet istället..vilket behövdes enormt mycket...
Ikväll ska mamma o jag köra o köpa bilstol till Charlie..en model större än den han har nu. Den är visseligen begagnad, men i extra bilen tycker jag verkligen inte att vi behöver ha en spillans ny. Utan den NYA stolen (som vi önskat oss pengar till i julklapp) sätter vi i den bilen som vi använder mest...

Just nu håller jag på att göra ett nytt kok barnmat. Denna gången med fisk, potatis, morot & palsternacka..
Lägger nog in det färdiga resultatet sen när jag får tid.
Kram


Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

oh vad söt han var i tigerdräkten!



2009-11-12 @ 13:37:53
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva ♥

hihi drägglis..=)hihi

2009-11-12 @ 14:26:40
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0