mobilbilder + picknick

Idag har vi (jag &Charlie) varit på jobb picknick, vi har en sån varje år innan alla går på semester. Gud vad jag INTE saknar mitt jobb, samma tråkiga människor som jobbar där..samma stämning, samma skitsnack..ja ingenting har förändrats!
Tömde min mobil på bilder igår..hittade några "godingar" Dom allra första bilderna som togs på Charlie på BB som vi skickade till våra nära & kära. Sen en massa andra på sötingen.
Nu är det snart sängen som gäller, är grymt trött efter en riktigt jobbig natt då Charlie ville äta hela tiden. Fick vara vaken många gånger för att ge honom mat. Ibland önskar jag att tiden ska gå fort så att han kan bli stor och lära sig att sova hela nätter, men det är ändå få gånger, för han är ju faktiskt världens mysigaste lilla goding. Just nu ligger han och sover, hoppas han gör det en stund till så jag hinner sova lite jag med.
Kram








Kommentarer
Postat av: Eve

Asså Tina jag har vart med dig o Charlie många timmar idag o de ända han har gjort är o sova.. jag tror snarare han aldrig är vaken...

2009-06-11 @ 21:36:21
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ja det var skönt att det inte regnade på våran!

Oh vilka underbara bilder Martina, verkligen :)

2009-06-12 @ 21:56:29
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0