tråkiga söndagar...

Jag vet inte varför men söndagar är nog veckans tråkigaste dag, även om det är slutet på veckan och en ny ska börja så är allltid dagen så himla lång..
Vi har inte gjort ett smack idag..gick förbi Evelina sen hem igen..sen har vi bara sovit bort dagen känns det som.
Jag tror att jag håller på att bli sjuk, kanske en vanlig förkylning eller så är det nått mer som står i kroppen för jag känner mig inte så bra.
I morgon är planerna att vi ska åka och hälsa på Carol och kolla på hennes nya lägenhet, men mår jag så här så blir det nog en lugn dag hemma.
Charlie har iaf varit riktigt snäll idag, sovit mycket och de stunder han har varit vaken har han varit glad och nöjd. Vaknade i morse av att han låg och log...såååå söt. Det är så mkt roligare nu när han hänger med & man kan prata med honom o att han svarar med sitt leénde. Ska försöka fånga de med kameran en dag.. Men jag har ju den nästan aldrig med mig..får bli skärpning på de i fortsättningen.
Hittade denna "fina" bilden på 3 tjockisar som bara väntade & längtade efter sina bebisar..nu när alla 3 barnen är ute så har det blivit mamma barnträff istället för "tjockisträff" inte klockt så stor man var..haha..
Ha en underbar kväll kram!

Malin, jag & jessica


Charlie i sina nya fina pumaskor, visserligen förstora med sååå fina!


Kommentarer
Postat av: Malin och Tuva :*)

Heeeeeeej tjejen.. Haha lite tidigt att skämma bort sonen med coola skor. Dom lär inte passa länge hehe. =)

Men visst var dom fräsiga =) Inte messat med dej idag. E de unga mammor imorgon?

Glömt fråga.. Gahhh... ?!&/3



hihi

Kramis oss =)

2009-06-15 @ 00:44:14
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Lee

Vad söta ni är på bilden!

2010-04-27 @ 23:31:30
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0