Skönaste Natten...

....som småbarnsmamma är man faktiskt inte så pigg längre. Jag kan somna stående nästan. Eftersom man varken sovit särskilt bra när jag var gravid iaf dom sista 3 månaderna och nu sen Charlie kom till världen så har man bara gått o längtat och längtat efter en hel natts sömn.
 Lillskiten vaknar ju med 2 timmars mellanrum och ska ha mat, dag som natt..han är grymt snäll i övrigt och sover hur bra som hellst när han väl sover. Men så inatt hände det...
HAN SOV... från 23:30-04:10...jag var helt chockad och fick nästan nypa mig själv i armen för att se om det var på riktigt..eller om det bara var en dröm...
Sen åt han och somnade om mitt i maten och sov till kl08:00..
Jag vågar inte hoppas på att denna natten kommer att bli lika bra som förra...men ´Å andra sidan så är jag ganska utvilad efter att ha legat på soffan och sovit mer eller mindre hela dagen. Snacka om en latis söndag!
Nu ska Charlie bada, sen är det i säng för min del, chrille får ta "kvälls skiftet" medans jag får några timmars sömn själv i sängen.. vilket kan vara ganska skönt.
Ha en bra söndagskväll kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0