nu har jag kommit på..

...Hur jag ska kunna sova lite mer på natten.
Det är så att Charlie har börjat vakna vid 3-4 tiden och vill inte somna om utan ligga o leka istället. Jag är som tröttast då känns det som och det är inte så lockande att behöva stiga upp varje morgon vid den tiden för att sitta uppe i 1-2 timmar och sedan gå o sova igen. Det förstör så mycket av dagen. Så nu har Babygymmet flyttat in i sovrummet..när charlie vaknar så åker han ner i det och vips har jag en glad unge som ligger o leker snällt där i 1 timmes tid, sen  säger han till när han vill ha mat och sen är det till att sova igen. Så skönt jag kunde faktiskt sova under den tiden han låg och lekte. Nu är där säker folk som tycker att detta är rena rama latheten, men en utvilad mamma är faktiskt en Glad mamma!
Chrille jobbade natten så babygymmet var placerat på hans sida av sängen så jag kunde ha koll och så Charlie kände sig trygg med att veta att jag fanns där, även om ögonen var stängda..hehe!

Idag är det midsommardag, exakt 1 år sedan jag gick på jobbet och hade ont i magen.. Det onda var ett misfall så idag tänker jag lite extra på att Charlie faktiskt har en "storebror eller stora syster" i himeln. Är lite nyfiken på hur det barnet hade varit & hur det hade sett ut, om det hade liknat Charlie.. frågorna är många!
Kram

Idag bjuder jag på en nybadad kille...

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Det går inte att beskriva hur mycket man älskar sitt barn. Det går bara inte. Att få Melwin är det bästa som har hänt mig. Att vara mamma är både jobbigt och roligt. Att vissa upp sitt barn, folk som säger att han är så fin man blir så glad, vilken känsla det är. Min bm var helt underbar, hon var så trevligt och snäll. Melwin blir 5 månader om 9 dagar. Tiden går så fort. Usch... Det är som du säger en glad mamma är en bra mamma!

2009-06-20 @ 12:54:31
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Malin o Tuva

Det hade nog varit en söt bebis.. Den lilla bebisen har det nog bra där den är... Men det är klart du har dina funderingar och tankar.



Fuskit. att du får sova. Min lilla har bara magknip hela tiden.. jobbigt. inatt kom jag inte i säng förrän kl 3.30 Blääää säger jag. o Peter jobbade..



Kramis

2009-06-20 @ 17:09:43
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Charliesfarmor

Puss på Charlie från farmor och farfar i Brösarp.

2009-06-21 @ 12:53:28
Postat av: Jessica o Leia

Imorgon ses vi:-) ska bli mkt trevligt... Tycker du gör aldeles rätt med att sova när charlie leker;) kramar

2009-06-22 @ 18:28:13
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Postat av: Malin o Tuva

dålig på att uppdatera tycker jag,.. hihi

2009-06-23 @ 23:14:16
URL: http://bebis.raldisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0