Nödvändigt/Onödigt?

Vi får väl se. Just nu står den och glänser lite snett framför tv:n i vardagsrummet.. Jag kände att jag bara var tvungen att ha en sån till Charlie. Visst är den söt. Massa "finesser" har den oxå. Många ljud, vibrator, skönt gungande i 6 olika lägen, och det bästa av allt man kan koppla in mp3:an OXÅ!!!
Jag hoppas att Charlie kommer att älska den lika mycket som jag gör. Fick tjata lite på Chrille innan idag..men eftersom vi har kollat på denna skönhet ända sen jag var gravid så kände vi väl båda att nu eller aldrig..haha..så vi körde iväg och köpte den.
Åh vad jag är glad för den!


Kommentarer
Postat av: naddie.

lillkillen bortskämd redan ;)

2009-06-07 @ 22:31:58
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Eve

En sån skulle jag vilja ha.. till mig själv!!

2009-06-08 @ 15:08:55
Postat av: Marianne

Jag vill oxå ha en! Verkar hur skönt som helst o bara mysa i den...

2009-06-12 @ 08:09:54
Postat av: Ulrica

Blev plötsligt trött...zzz

2009-06-13 @ 23:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0