Gammelfarmor & Faster på besök!!!

Ikväll kom Charlies gammelfarmor & Faster/gudmor på besök, alltid lika trevligt. Tyvärr hade inte min tid räckt till för att baka en kaka till kaffet så det fick bli After Eight istället. Charlie fick massor av fina kläder av gammelfarmor.. så himla snällt och gulligt av henne...

3 par byxor, 1 jättefin body som jag själv kollat på och strumpor!


Idag har jag och min Mamma varit på stan för att fixa lite till dopet, vi fick beställt tårt deckorationer, köpt blått fint band till dopklänningen, lite sprit handlades till festen och sen blev det minsann fika på Hartmans oxå.
Ja för att inte glömma så var vi och kollade på kläder till Charlie som han ska ha efter dopet. Hittade en super duper söööt body inne på Liten, mindre minst. Men några byxor hittade vi aldrig så det skulle mamma ner och kolla i morgon. Jag vill ha ett par ljusblåa byxor..tycker ju inte att det ska vara så svårt..men Ystad har så tråkiga kläder..


Charlie härligt glad i bilen...



I morgon blir det till att stiga upp tidigt, mycket ska fixas. Jag måste åka in och storhandla på Willys i morgon bitti innan alla pensionärerna ger sig ut..Det är ju trotts allt fredag och det brukar krylla av folk om man handlar vid lunchtid..så jag väljer att stiga upp tidigt och ge mig hemmifrån innan 9..

Sen blir det till att göra sig i ordning till kvällens "bravader" Jag ska nämligen för allra första gången ge mig ut och festa... Ja ni hörde rätt, jag ska till Ystadfestivalen med några vänner..utan man o barn..
Det är dax att komma utanför köpingebro och äntligen hitta på något. Nu har man ju trotts allt varit gravid i 9 månader, fött barn och suttit hemma med lillskiten i snart 2 månader..nu är det MIN tur att roa mig en kväll..
Men klockan börjar bli mycket och det är snart dax att krypa ner i sängen för en kankse helt underbar natt..eller en alldeles förfärlig... vem vet..det återstår att se. Men Charlie har varit vaken mer eller mindre hela eftermiddagen och kvällen så jag tror att han kommer sova som en prins i natt..vi behöver det alla 3..
God natt mina kära...



Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor.

Charlie är en ljuvlig liten kille.Skulle kunna "dutta" med honom hur länge som helst.

Bra Martina att du tar ett litet break för att gå på "fest".Behövs ibland för det är ju trots allt jobbigt ibland att vara förälder.Ha det så kul.

2009-06-25 @ 23:10:56
Postat av: Farmor

Bruno hälsar ifrån Brösarp! Han har det skönt och busar med Tecki. Kan vara skönt att vara lite hundlediga ibland!

Hälsningar från ett soligt brösarp och KRAMAR till ER allihopa!

2009-06-27 @ 12:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0