Då har man skaffat blogg...igen

Bloggat har jag gjort förr, men det har runnit ut i sanden efter ett tag..
  Men nu har jag ju all tid i världen att blogga om min älskade familj. Allra mest kommer bloggen att handla om Charlie, han är ljuspunkten i livet just nu, det kommer han alltid att vara!

Dagen idag har bjudit på några urgulliga leénde från lillen, han har just börjat att le lite smått. Både jag,Chrille & Farmor har fått oss några fina smile. Jag bara längtar tills han blir lite större/äldre och man kan få ordentlig kontakt med honom. Fast jag skulle aldrig någonsin vilja byta ut denna tiden iheller, han e ju den sötaste bebisen i världen, men det tycker nog alla mammor om sina små gullungar.
I morgon bär det av mot ystad till unga mammor, ska bli riktigt roligt, Malin och hennes lilla tuva kommer ju oxå dit för första gången. Charlie gillar sångstunden, även om han är så liten ligger han oftast bara tyst på golvet och lyssnar när alla mammorna sjunger för barnen.
Tänkte avsluta med några fina bilder på gullet
Kram!







Mamma & Pappa

Kommentarer
Postat av: Jessica & Leia

sött när dem ler. Leia har oxå lett smått. svårt att få med på bild.. hihi. kramar

2009-06-05 @ 16:40:17
URL: http://curdidurdi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0