Shopping med mamma!

Idag ringde mamma o fråga ifall vi skulle köra en sväng till "A mouse in a house".. Självklart ville jag de. Blev handlat ett C till Charlies rum, en sån där som man sätter varma kasruller på, och en fruktkorg.  Är ganska nöjd med mina val av saker där. Så himla mycket fint och allt är i min smak shabby chick..hade jag haft mycket pengar hade jag shoppat loss ordentligt. Dit ska jag fler gånger...
Mamma hade även köpt ett par urgulliga skor till Charlie idag, dom passar just nu oxå, extra kul. Annars får man alltid saker som är aldeles förstort.
Skulle ju börja min bantning idag, men tyvärr så förstörde mamma det genom att handla hamburgare som vi åt när vi kom hem igen..man blir ju hungrig av att shoppa..
Får ta de i morgon istället..en dag mer eller mindre, vad gör det?

Skulle fota Charlie, men han vill inte vara glad på foto idag, var grymt trött när jag satt med kameran framför honom. Så jag gick iväg o fotade mina inköp idag, när jag kom tillbaka så satt lillen o sov..
Här har ni inköpen!


C & hans nya kompis


Mitt fina grytunderlägg


Nya fruktkorgen


C:s Nya skor


Ja en kille måste ju ha kostym..


C:et är nytt Ska upp på väggen sen


Lillen sover sött, trött efter dagen shopping!

Kommentarer
Postat av: M --Har en liten bebis i magen!

Naww söta bilder :)

Okej ja vi har inte köpt nått än men skall till ullared om 3 veckor så då köper vi säkert en del där.. Okej ja de e lite svårt o förstå på försäkringskassans hemsida, hade varit skoj o veta hur dom räknar. Kram

2009-07-20 @ 18:25:07
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva

ja de kan vi.. vilken tid?

2009-07-20 @ 19:30:58
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Marianne Faderberg

Fiiina saker du köpte. Håller med kostym e ett måste har vi oxå. Dom e såå söta i dom. Sebastian fick lakadann som Mattias, så dom hade det till vårt bröllop.

Söt han är, sover i den jättefina nallepoh bodyn

kramiz

2009-07-21 @ 11:38:42
Postat av: Malin & Tuva

Hoppas du bjuder på något nyttigt oxå imorgon .. för jag bantar =)

2009-07-21 @ 12:25:50
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Rebbe

Vilka fina saker du handlat :) Har du inga bilder så man får se hela hans rum blev ju sugen på att se det nu:D Hittade du något på kiviks och sjöbo marknad då? När ska han ha den fina kostymen? :)

2009-07-21 @ 19:22:32
Postat av: Filippa

Vilka fina saker du köpt :)

2009-07-21 @ 20:45:31
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: naddie.

vad är det för affär? :O



kram

2009-07-22 @ 14:58:00
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0