Promenad....

I morse steg vi upp halv 7 i vanlig ordning så att Charlie kunde leka lite i Gymmet, då brukar jag passa på att halvsova på soffan i 1½ timme till... Sen var det frukost som gällde både för mig o Charlie o en långpromenad efter det. Det var så himla skönt att gå idag, vi gick runt hela köpingebro en promenad på 1 timme. Sen blev det en snabb runda in på Gemalivs för att handla ägg och lite annat som jag glömde igår när jag storhandlade.

Sen har dagen gått så sakta. Charlie har sovit nästan hela dagen så vid halv 2 fick jag väcka honom för då kände jag att jag ville mysa lite med honom. Glad som bara den var han...

I morgon är det Babyfika hemma hos mig, ska bli trevligt att träffa tjejerna o deras små flcikor. Charlie är ju den enda killen..
På söndag ska Chrille & jag ha lite "egentid" hitta på något roligt bara han o jag. Så vi tänkte höra med Farmor o Farfar ifall dom skulle vilja passa barnbarnet en stund då..Så om ni läser detta nu vill ni det?
Vi har inte gjort något roligt helt själv sen Charlie föddes och känner att vi skulle behöva komma hemmifrån en stund nu och bara njuta!

Lägger in lite bilder från dag


Träna nacken..o det är inte roligt!


Charlie får ligga i sin korg medan jag bäddar sängen.
Mobilen är ju så rolig att titta på


Sängen är bäddad...
Då blir man ju glad..


o trött....


Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva

gud va sött foto, det första när han tränar huvudet =) hihi.. ses imorgon..

2009-07-21 @ 17:32:46
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: M --Har en liten bebis i magen!

Naww han är så sööt :) jaså gemalivs bor ni i Köpingebro?? vi bor i Öja så jag kör faktiskt dit ibland när man e smutsig efter jobbet ;)

Hmm jag gillar Emmaljunga edge duo combi, tycker dom e snygga iallafall vill ha en som har bra hjul så man kan ut å gå här på landet.



2009-07-21 @ 19:08:34
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: M --Har en liten bebis i magen!

Ja visst går tiden fort så underbart längtar så tills min födelsedag om bebisen nu kommer den dagen (som de e beräknat till)

2009-07-21 @ 19:09:31
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: M --Har en liten bebis i magen!

Ja Köpinge e mysigt :) hmm så svårt med vagnar Citycross är oxå snygga.. vet inte vad som skiljer dom 2, men tror vi vill ha emmaljunga.. får se vad vi hittar kommer satsa mer på en sittvagn sen när bebisen blir lite större.

Gick ni på föräldrargrupp i vatten föressten? när började ni gå på sånt? o var hittade du den mamma gruppen som du umgås med nu e de genom mvc?



2009-07-21 @ 20:41:41
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Filippa

Det kommer bilder ikväll :) Nu börjar det växa ordentligt! :)

2009-07-22 @ 08:48:08
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Så roligt att Charlie använder babykorgen.speciellt med tanke på att hans farmor en gång i tiden legat där som bebis.Den inköptes 1961.Dessutom har pappa Christian och faster Sandra också använt den. samt farmors syster Pia.Charlies mormor har dessutom klätt om den Orginalklädseln var "utsliten".Fina bilder. kram

2009-07-22 @ 11:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0