Pizza..

Idag skulle vi åka till Kåseberga och äta en silltallrik, men när vi väl kom dit så såg vi att man inte fick köra ner utan parkera vid fotbollsplanen..där var fullt av bilar och husvagnar. Smarta som vi var hade vi ju inte barnvagnen med oss iheller så vi struntade i det och åkte vidare till Solglimt i Löderup och käkade en pizza. Lite lugnare där för det var bara jag, chrille & charlie som satt inne i resturangen. SKÖNT!
Nu om en liten stund ska vi åka in till Macke o Kristina för att ha en trevlig Lördagskväll med dom. Kankse kan man få känna några sparkar från Kristinas bebis..*hoppas* Åh jag saknar min mage och att vara gravid., Visst det är mkt roligare nu när Charlie är ute, men jag tyckte det var så mysigt när han låg i magen och buffade o sparkade om dagarna. Då visste jag ju vart jag hade honom och att han hade de bra.

Nästa vecka är det marknadsveckan och tanken är att vi ska hinna med en tripp till Kivik och sen ska jag och Kristina åka till Sjöbomarknad på fredag, ska bli roligt hoppas bara det inte är allt för mycket folk där..svårt att ta sig fram annanrs med vagnen. Jag vågar inte riktigt ta Charlie i selen bara ifall att han inte vill vara där så måste jag bära honom. Då ligger han bättre i vagen och kan sova.
Christian åker ju på festival på torsdag så jag och Charlie ska tillbringa dagarna med egentid kanske en kopp kaffe med vännerna och så, annars så blir det lugnt. Bara massa mys och lek!



Charlie myser med Mormor!


 


Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Jag saknar inte att vara gravid, haha. Vad kul att ni ska till Kivik..jag och Sigge har ju bröllopsdag på Söndag så vi funderar att ta en tur dit på Måndag och ha trevligt ihopa :)



Sv: Tack så myket! Ja, jag ska lära dem allt jag kan haha..Jag visste inte det hade börjat? Men självklart kommer jag ju på måndag då haha. Kram

2009-07-11 @ 17:55:36
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Eve

Hahah.. va bra för ni skulle ju vänta på oss så kan vi käka sill där ihop.. haha.. vi ska me på kivik, på tisdag.. mohah..

2009-07-11 @ 23:23:04
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ja tiden går så snabbt! Tack såå mycket ;)

2009-07-12 @ 15:55:29
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Gammelfarmor.

Mysig bild på mormor o Charlie.Ha det bra



kram

2009-07-12 @ 18:24:53
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Sv: Ja det var jätte mysigt :) Det låg i svenstorp hehe..så vi tyckte det var lite för långt bort och litet, men vi har inte brått hehe.

2009-07-12 @ 19:06:38
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Malin o Tuva

ja vi ska dit imorgon.. ses då el? Kramis

2009-07-12 @ 20:52:28
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Filippa

Det var helt fantastiskt att se vår lille! Som du säger man har ju vetat om det men det kändes rikigt bra att se h*n! :) Johan fick en annan förståelse med, han har nog inte förståt det rikigt innan! Snart kommer bilder :)

2009-07-13 @ 09:25:41
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0