Nu har vi träffat prästen..

Ikväll åkte vi upp till Brösarp för att träffa prästen. Blev lite grillat först hos Charlies farmor & farfar, smakade väldigt gott!
Sen kom prästen på besök, en riktig präst var det, gammal och väldigt "prästig" av sig. Ja det är en sån präst som man har respekt för...
Vi gick igenom dopet hur allt kommer att bli. Nu längtar jag faktsikt känns som detta kommer att bli en mysig stund med hela släkten. Det värsta är nog att jag, chrille, faster sandra och mobror Daniel måste läsa böner..hmm..hur ska detta gå..
Jag gillar inte att ha högläsning, men som tur är så har vi ju faktiskt fått våra böner så vi kan "öva in dessa" 

I morgon är det babyfika hos Malin. Ska bli jätteroligt att se hur hon bor. Nu har vi ju gått laget runt vi 4:a mammor som brukar träffas och sett hur alla bor. Det är alltid roligt att träffas då vi kan diskutera hur våra barn utvecklas och lite annat smått och gott.

Sen har min lilla skit börjat att sova riktigt bra på nätterna, inatt blev det minsann bara 1 mål mat, och det var kl halv 5 i morse..ska bli spännande att se hur denna natten blir. Tänk att dom blir så duktiga att skilja på vad som är natt och dag så fort..

I morgon kväll är det grillning hemma hos oss. Min bror och chrilles kompis Tobbe kommer hit, blir nog grillspett om jag gissar rätt på vad vi ska bjuda på. Det är alltid gott!
Kram


En gammal bild på charlie får det bli idag, söt som socker!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Trevligt att ni träffat prällen... det närmar sej! :)

So happy for u!

2009-07-03 @ 09:15:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Gammelfarmor

Allt kommer att gå bra. Ser framemot att få lyssna till era"böner" som ni skall läsa för Charlie.

kram

2009-07-03 @ 18:01:34
Postat av: Anonym

2009-07-03 @ 18:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0