mys middag...

Ja i eftermiddags lämna vi Charlie hemma med Farmor & farfar. Jag o Chrille åkte in till ystad och åt middag på Store thor. Väl där blev det förrätt, en flaska vin och lamfilé + efterrätt =) sen gick vi vidare till Kingshead o tog en drink innan vi åkte hem igen.
Var jättemysigt att bara komma ut o göra något, bara jag & Chrille.

Farmor & Farfar fick en mysig stund med Charlie här hemma och jag hoppas att han inte sov igenom hela tiden. Men det tror jag inte. Just nu är han vaken o leker lite. Vi ska snart krypa ner i sängen för jag är sååå trött idag!
I morgon blir de nog kaffe med Eve & Nicole. Chrille o jag börjar på vår bantning i morgon oxå. Så inga kakor, bara kaffe..

Lite bilder från i eftermiddags


Somna i babygymmet..

Pusssss


Gladskiten...


Tittar på mamma...


Pappa & lillen

Kommentarer
Postat av: Malin och Tuva

sj kommer prällen kl 14 =( tråkigt.. haha vill osså fika.. =)

2009-07-26 @ 21:45:53
URL: http://bebis.raldisa.se
Postat av: Gammelfarmor

Så bra att farmor o farfar kunde passa Charlie så att ni kunde koppla av lite från föräldraskapet. Det behövs ibland.

Så fina bilder.

"inga kakor" ---------men visst får man fuska lite ibland---------eller hur?

kram

2009-07-27 @ 15:29:12
Postat av: Farmor o farfar

MYSIGT att få passa Charlie.

Han är hur go´´ som helst.

KRAMAR

2009-07-27 @ 16:47:32
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Detta inlägget har ju jag missat, hehe. Så roligt att ni unnar er lite tid för varandra! :) Det behöver man!

2009-07-30 @ 10:09:52
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0